Servis Kalitesi
- Bağlantıyı al
- X
- E-posta
- Diğer Uygulamalar
Kayseri Teknik Servis Hizmetleri Olarak, Tüm elektronik Marka ürünlerin İç anadolu Bölgesi'ndeki en büyük teknik servisidir. Tüm elektronik Marka ürünlerinizi gönül rahatlığıyla bize emanet edebilirsiniz. Ekibimiz tüm ürünlerin servis ve bakımını yapabilmek için gerekli olan uluslararası sertifikalara sahiptir. Bu sertifikalar, hizmet kalitemizi arttırmak ve kalite standardımızı sağlamak amacıyla her yıl yenilenmektedir.
Garanti kapsamı dışında olan tüm ürünlerinize servis hizmeti sağlamaktayız.
Onarımdan sonra ürününüz en iyi şekilde çalışır. Kayseri Teknik Servis Tarafından eğitilmiş teknisyenlerimiz her onarımda Kayseri Teknik Servis onaylı tanılamaları ve araçları kullanır. Ayrıca yalnızca orijinal parçaları kullanırız. Bu da tüm onarımlarımızın Kayseri Teknik Servis tarafından desteklendiği anlamına gelir.
Şu bir gerçektir ki; özellikle elektronik
cihazlarda servis hizmeti alınacak firmaya kesin bir güven duymak gerekir.
Güven duymadığınız hiçbir kişiye ya da firmaya cihazınızı teslim etmenizi
tavsiye etmeyiz. Firmamıza güven duymuyorsanız bizlere cihazınızı teslim
etmeyiniz! Başka alternatifinizin olmadığını düşünüyorsanız lütfen cihazınızı
teslim ederken aşağıdaki hususları dikkate alınız ve kafanızda hiçbir soruya
yer kalmayacak şekilde cihazınızla ilgili detayları servis formunda açıkça
tespit ettiriniz. Servis formunu kaybetmiş olsanız bile cihazınızla ilgili tüm
detaylar on-line olarak takip edebileceğiniz şekilde bizde kayıtlıdır.
Cihazını servisimize teslim eden tüm kişi ve kurumlar aşağıdaki şartları
kabul etmiş sayılır. Çalışma şartlarımızda belirtilmeyen tüm hususlar için
mevcut yasalar geçerlidir.
Servis hizmeti sunulacak notebookun firmamıza ulaştırılması ile başlayan ve
müşteriye teslim edilmesi ile son bulan prosedür ve çalışma şartlarımız aşağıda
belirtilmiştir:
CİHAZ KABUL & SERVİS FORMU :
Cihazınız teknik servisimize getirilmeden önce kısa bir ön inceleme yapılır.
Müşteri talepleri ve belirlenen tespitler çerçevesinde servis formu düzenlenir.
Servis formunda şu bilgiler yer alır:
- Cihazın türü, markası, modeli, seri nosu
- Müşteri talebi (Arıza tanımı, şikayetler, istekler)
- Müşteri tarafından belirtilmeyen/giderilmesi istenmeyen ve gözle görülen;
eksikler, arızalar, hasarlar, deformasyonlar (coverlarda ve kasadaki kırık ve
çatlaklar, klavyede eksik veya hasarlı tuşlar, lcdde dış çizikler/lekeler
...vs). Müşteri tarafından belirtilmeyen ya da gözle yapılan kontrolde tespit
edilemeyen, ancak cihaz servise alınıp detaylı incelendiğinde tespit edilen
arızalar ve iç hasarlar/deformasyonlar ile ilgili hiçbir sorumluluk kabul
edilmemektedir.
- Cihazla birlikte gelen aksesuarlar (Adaptör, batarya, optik sürücüler, pcmcia
card, taşıma çantası ...vs). Dışarıdan görülemeyen ve var olup olmadıklarını
anlamak için cihazın sökülmesini gerektiren parçalar servis formunda
belirtilmez (cpu, ram, hdd, inverter, dahili kart ve elektronik parçalar
...vs). Bu gibi parçaların önceden tespiti isteniyor ise cihaz teslim alınmadan
önce belirtilmeli ve gerekli tespit yaptırılmalıdır. Aksi durumda, daha önceki
müdahalelerden dolayı bu gibi parçaların eksik ya da olması gereken
özelliklerinden farklı çıkması halinde hiçbir sorumluluk kabul edilmemektedir
Uyarılar!- Servis formu geri alınmadan cihaz teslim edilmez. Servis
formunun kaybedildiği ya da teslim edilemediği durumlarda; firmalardan cihazın
teslim alındığına dair kaşeli ve imzalı bir yazı, şahıslardan ise ön ve arka
kimlik fotokopisi ile birlikte yine benzer bir yazı talep edilir.
- Arızalı ürünün firmamıza sevkiyatı ve geri gönderimi ile ilgili her türlü
ulaşım ücreti müşteriye aittir.
- Kargo ile gönderilecek cihazlarda kutulama çok iyi yapılmalı, cihazın kargoda
hasar görmesi engellenmelidir. Bu gibi sebeplerle cihazda oluşabilecek hasarlar
firmamız sorumluluğu dışındadır.
- Olumlu veya olumsuz sonuç bilgisi müşteriye iletilmiş olan cihazlar 3 ay
içerisinde alınmadığı takdirde hiçbir şekilde sorumluluk kabul edilmeyecektir.
- İdeal arıza tespit süresi 3 iş günü, azami arıza tespit süresi 10 iş günüdür.
- Onaylanmış cihazlarda ideal tamir süresi 7 iş günü, azami tamir süresi 30 iş
günüdür.
- Sisteme müdahale sonucu oluşabilecek bilgi kayıplarından firmamız sorumlu
değildir. Lütfen cihazınızı servisimize teslim etmeden önce tüm yedeklerinizi
alınız.
- Sistemde mevcut yüklenmiş tüm yazılımlar ile ilgili hukuki sorumluluk cihaz
sahibine aittir.
- Ödemeler ürün teslimatı esnasında nakit ya da teslimattan önce banka havalesi
yolu ile tahsil edilir.
( kredi kartı kullanılmaz )
- Elden yapılan teslimatlarda taşıma çantası kabul edilmemektedir. Kargo ile
yapılan gönderilerde ise taşıma çantası gönderilmemesi tercih sebebidir
GARANTİ :
- Servisimizde tamir edilen tüm cihazlar teslim tarihinden itibaren 1 ay
işçilik garantilidir
- Kullanılan veya değiştirilen tüm yedek parçaların garantileri için, teslim
tarihinden itibaren yedek parça bazında geçerli olan garanti süreleri uygulanır.
- Verilen garanti cihazın tamamı için geçerli değildir, yedek parçalar ve tamir
edilen donanımın tamir edilen bölgesi ile sınırlandırılmıştır.
- Tamir edilen cihazın kritik bölgelerine ve değiştirilen parçaların üzerine
garanti etiketi yapıştırılır. Garanti etiketlerinin yırtılması ya da sökülmesi
durumunda garanti geçersizdir.
- Kullanım hataları, fiziksel darbeler, sıvı teması gibi dış kaynaklı
sebeplerle oluşan arıza tekrarlarında ya da aynı sebeplerle yedek parçaların
arızalanması durumunda garanti dışı işlem uygulanır.
- Aynı arıza sebebiyle cihazın en az üç kez servisimize gelmesi durumunda,
müşteri dilerse işlemleri iptal ederek ödediği ücreti geri alabilir.
- Garantili cihazın firmamıza ulaşımı ile ilgili her türlü kargo ücreti
göndericiye aittir. Belirtilen problem gerçekten var ise ve garanti kapsamında
tekrar onarım yapılırsa geri gönderim ücreti firmamıza aittir
.
Servis hizmeti sunulacak notebookun firmamıza ulaştırılması ile başlayan ve müşteriye teslim edilmesi ile son bulan prosedür ve çalışma şartlarımız aşağıda belirtilmiştir:
CİHAZ KABUL & SERVİS FORMU :
Cihazınız teknik servisimize getirilmeden önce kısa bir ön inceleme yapılır. Müşteri talepleri ve belirlenen tespitler çerçevesinde servis formu düzenlenir. Servis formunda şu bilgiler yer alır:
- Cihazın türü, markası, modeli, seri nosu
- Müşteri talebi (Arıza tanımı, şikayetler, istekler)
- Müşteri tarafından belirtilmeyen/giderilmesi istenmeyen ve gözle görülen; eksikler, arızalar, hasarlar, deformasyonlar (coverlarda ve kasadaki kırık ve çatlaklar, klavyede eksik veya hasarlı tuşlar, lcdde dış çizikler/lekeler ...vs). Müşteri tarafından belirtilmeyen ya da gözle yapılan kontrolde tespit edilemeyen, ancak cihaz servise alınıp detaylı incelendiğinde tespit edilen arızalar ve iç hasarlar/deformasyonlar ile ilgili hiçbir sorumluluk kabul edilmemektedir.
- Cihazla birlikte gelen aksesuarlar (Adaptör, batarya, optik sürücüler, pcmcia card, taşıma çantası ...vs). Dışarıdan görülemeyen ve var olup olmadıklarını anlamak için cihazın sökülmesini gerektiren parçalar servis formunda belirtilmez (cpu, ram, hdd, inverter, dahili kart ve elektronik parçalar ...vs). Bu gibi parçaların önceden tespiti isteniyor ise cihaz teslim alınmadan önce belirtilmeli ve gerekli tespit yaptırılmalıdır. Aksi durumda, daha önceki müdahalelerden dolayı bu gibi parçaların eksik ya da olması gereken özelliklerinden farklı çıkması halinde hiçbir sorumluluk kabul edilmemektedir
Uyarılar!- Servis formu geri alınmadan cihaz teslim edilmez. Servis formunun kaybedildiği ya da teslim edilemediği durumlarda; firmalardan cihazın teslim alındığına dair kaşeli ve imzalı bir yazı, şahıslardan ise ön ve arka kimlik fotokopisi ile birlikte yine benzer bir yazı talep edilir.
- Arızalı ürünün firmamıza sevkiyatı ve geri gönderimi ile ilgili her türlü ulaşım ücreti müşteriye aittir.
- Kargo ile gönderilecek cihazlarda kutulama çok iyi yapılmalı, cihazın kargoda hasar görmesi engellenmelidir. Bu gibi sebeplerle cihazda oluşabilecek hasarlar firmamız sorumluluğu dışındadır.
- Olumlu veya olumsuz sonuç bilgisi müşteriye iletilmiş olan cihazlar 3 ay içerisinde alınmadığı takdirde hiçbir şekilde sorumluluk kabul edilmeyecektir.
- İdeal arıza tespit süresi 3 iş günü, azami arıza tespit süresi 10 iş günüdür.
- Onaylanmış cihazlarda ideal tamir süresi 7 iş günü, azami tamir süresi 30 iş günüdür.
- Sisteme müdahale sonucu oluşabilecek bilgi kayıplarından firmamız sorumlu değildir. Lütfen cihazınızı servisimize teslim etmeden önce tüm yedeklerinizi alınız.
- Sistemde mevcut yüklenmiş tüm yazılımlar ile ilgili hukuki sorumluluk cihaz sahibine aittir.
- Ödemeler ürün teslimatı esnasında nakit ya da teslimattan önce banka havalesi yolu ile tahsil edilir.
( kredi kartı kullanılmaz )
- Elden yapılan teslimatlarda taşıma çantası kabul edilmemektedir. Kargo ile yapılan gönderilerde ise taşıma çantası gönderilmemesi tercih sebebidir
GARANTİ :
- Servisimizde tamir edilen tüm cihazlar teslim tarihinden itibaren 1 ay işçilik garantilidir
- Kullanılan veya değiştirilen tüm yedek parçaların garantileri için, teslim tarihinden itibaren yedek parça bazında geçerli olan garanti süreleri uygulanır.
- Verilen garanti cihazın tamamı için geçerli değildir, yedek parçalar ve tamir edilen donanımın tamir edilen bölgesi ile sınırlandırılmıştır.
- Tamir edilen cihazın kritik bölgelerine ve değiştirilen parçaların üzerine garanti etiketi yapıştırılır. Garanti etiketlerinin yırtılması ya da sökülmesi durumunda garanti geçersizdir.
- Kullanım hataları, fiziksel darbeler, sıvı teması gibi dış kaynaklı sebeplerle oluşan arıza tekrarlarında ya da aynı sebeplerle yedek parçaların arızalanması durumunda garanti dışı işlem uygulanır.
- Aynı arıza sebebiyle cihazın en az üç kez servisimize gelmesi durumunda, müşteri dilerse işlemleri iptal ederek ödediği ücreti geri alabilir.
- Garantili cihazın firmamıza ulaşımı ile ilgili her türlü kargo ücreti göndericiye aittir. Belirtilen problem gerçekten var ise ve garanti kapsamında tekrar onarım yapılırsa geri gönderim ücreti firmamıza aittir
.
- Bağlantıyı al
- X
- E-posta
- Diğer Uygulamalar
Yorumlar
Yorum Gönder